piątek, 6 listopada 2009

MMORPG Jako Forma Zysku

W dzień dzisiejszy poruszymy temat zarobków w dziale związanym z biznesem IT. Najszybciej rozwijającą się sferą rynku w ciągu ostatnich 20 lat jest ogromny rynek zbytu usług oferowanych przez takie firmy jak: Adobe czy IBM. Dobrze natomiast ma się dział. Młodzi ludzie nierzadko, notorycznie sięgają po gry, dla których poświęcają większość swojego cennego czasu. Nie interesuje ich wtedy szkoła ani znajomi. Po prostu muszą grać i wydają na to gigantyczne pieniądze. Co jednak gdyby wydać grę za którą trzeba płacić.

Regularnie co miesiąc, wysoki abonament by tylko zagrać i czerpać z tego przyjemność. No właśnie to samo pytanie padło chyba 10 lat temu, kiedy to firmy komputerowe wymyślili gry MMORPG. Są to wyroby skierowane dla posiadaczy łącza internetowego, za którego pośrednictwem walczymy z innymi graczami z z całej Europy.

Gry MMORPG w ostatnich latach urosły do takiego rozmiaru, że roczne zyski przekraczają ponad 1,5 miliarda $. Z czego być może 150 milionów przeznaczane jest na utrzymanie serwerów, kadry i promocję. Tym bardziej, że co jakiś czas do gry wprowadza się ciekawe udogodnienia. Gry MMORPG są więc stałym, bardzo dochodowym źródłem przychodów dla producentów związanych z branżą IT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz